nedjelja, 1. rujna 2013.

RUBRIKA - DUBROVNIK

Svi ovih dana bruje kako je Dubrovnik preskup, pri tome mislim na kafiće. I sam sam bio u Dubrovniku, daleko najljepšem gradu kojeg sam ikad vidio i ne žalim ni jedne jedine kune. To kao da je Bog napravio a ne čovjek... pri tome mislim na sve unutar zidina. Dubrovnik nisam znao, pa mi je prijatelj preko telefona rekao ulicu u kojoj je sat vremena parkiranja 5kn/sat. Tu sam parkirao, platio parking za slijedećih 7 sati (35 kn sve skupa) i krenuo prema dubrovačkim zidinama koje su svega 30 minuta hoda od mjesta gdje sam ostavio auto.Oko 10 navečer sam ušao na stradun... nešto najljepše što je moje bauštelsko oko u životu vidjelo. Sve što sam gledao, gledao sam iz čiste građevinske perspektive i sve što sam vidio, pitao sam se "PA KAKO U PIČKU MATERINU, KAKO!?", čudivši se kako su to tako perfektno uspjeli napraviti. Jedini sam od onih tisuće ljudi na stradunu... jedini sam legao na pod i okom nišanio vanjski kantun kuće i divio se savršeno okomitom kamenom kantunu. "KAKO GA OVAKO SAVRŠENO VERTIKALNOG NAPRAVIŠE?"... non stop sam bio u čudu. Kamene stepenice koje sam viđao, danas možete sanjati da će ih netko tako napraviti. Fuge između kamena, presavršeno... umjetnost. Detalji oko prozora... perfekcija. 2-3 sata sam blejao i nišanio po Dubrovniku (starom gradu)...
I sad, meni neko kaže da je Dubrovnik preskup!? Vidio sam parking po 30kn/sat ali 50 metara od zidina. Odi u onu jebenu Veneciju gdje govna plutaju kanalima pa parkiraj i javi pošto je parking. U Dubrovniku imaš jeftinih parkinga al jebi ga, treba pješačiti 2 km a guzice gotovanske pa im se neda. Cuga i sve ostalo van zidina po sasvim normalnim cijenama, a vele na stradunu preskupo... ajde popij pivu na vrhu jebenog ajfelovog tornja pa mi javi pošto je. Na vrhu jebenog tornja sastavljenog od željeza u par mjeseci. Dubrovnik... to suvo zlato na kojem su kamenoklesari i svi ostali majstori 100tinama godina krvarili, znoj pišali... i na kraju, nešto nam ostavili. Aloooo OSTAVILI!!!
I tako, čude se svi kako je na stradunu sve skupo... a kod mene kilo pečenja 30 KM, gdje moš vidit jedino minska polja...
Zbog sveg bauštelskog truda što svaki kamen ručno ugradište i ostavište nam u nasljedstvo bar nešto... Dubrovniče, vrijediš svakog gutljaja pive... svake kune... i da ponovim, ko oće normalno, nek se makne iz starih zidina i ode sa strane, sve je normalno.... da jebem veneciju i ajfelov toranj zajedno sa Londonom!!!
Preljepi moj Dubrovniče, pamtim svaki kamen, stepenicu, voltu, prozor, kantun... zlata vrijediš.
Kome je preskupo, nek kupi varekine po 5 kuna i nek pije... da nisam vidio, ne bi vjerovao... to nije grad, to je savršenstvo ljudskih ruku.

Nema komentara:

Objavi komentar